Far out - Världens finaste mamma



...Fick en avi
i måndags från min mor, så i går när vi skulle hyra en
film traskade vi förbi Hemköp och hämtade ut ett litet grön paket och
när jag öppnade så var där ett par ljusgröna tofflor i till mig som morsan 
hade virkat eller stickat eller hur man gör....
...jag vart jätteglad för dom, tack min världens bästa mamma!
..jag tänkte på dem som inte har någon förälder som bryr sig om en...
...och så kände jag mig lycklig...
...dom e asball, man kan leka att man är elf eller Peter-Pan (Pelle-pan)
..så kan man glida över golvytan ye ha! dom är varma... !
I går hyrde jag och I som sagt en film, (drag me to hell) den va helt
magiskt dålig haha... men en gång när kärringen slog till hoppade vi
nästan ett Sjöberghopp på 2.45..
...Nu, efter gruvan... va gör man? jag lyssnar på Hoffmaestro, äter
svampar, dricker cola och spelar en frirulle... det är som vanligt...
Showen rullar på...

Far out .


Kommentarer
Postat av: sulan

Ett par rosa pumps till tofflorna och du kan kalla dig världens enda gay elf!

2009-11-11 @ 22:35:43
Postat av: peja

men ge hit tofflorna edaaaah!

haha, ja en femma är ju bättre, det är ju inte så man har råd att kasta tjögger runt sig precis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback