Far out - You piss away what you've worked for


...Jaha, Fredag igen alltså.
Har tydligen sovit kasst i natt? drömde om att jag och Anton var jagade
av en snubbe som kastade sten efter oss hela tiden och vi sprang som
fan för att försöka komma undan men det jäveln va snabb också,
riktigt seg att bli av med... och stenarna va stora...
...snackade massa i sömnen med tydligen...
...vaknade iallafall, tog min rostiga cykel till Elin och hjälpte hon och
hennes (precis som du sa) otroligt skånska far att flytta...
...Elins pappa var jättegullig och jätteskåns alltså... haha!
...Och Elin ska flytta till Sälen... typiskt att dom som man tycker om
ska dra... du kommer få en awesome vinter... kommer sakna!
...Ni moderna människor som utrustat er med en facebook kan se
på min status att eftersom det är Fredag så väljer jag alltid att göra
något lite finare till middag efter jobbet...
...som i kväll tex är det falukorv, stekt i flytande smör och spagetti ko-
kat i en gryta som jag bjuder mig själv på, samt ett härligt glas svart
cola... 
Ah det är för härligt med Fredagar...
...För övrigt hade jag gärna hängt med Joel i NY nu...
...Have a good one!

Far out .

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack söta Pelle! Tycker bestämt du ska komma å hälsa på mej här i norr. Allt bra här förutom att de e tråkigt skåneväder.. Regn och slask! Hoppas det går bra i stockholm! Vi höres! Pouss

2009-11-26 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback