Far out - Vi har en helt egen Adolf


...Måste börja med att höja Jan Helin sky high eftersom han stod upp och
visade bollar av stål när han (trots div påtryckningar) ändå väljer att 
kasta upp artikeln om SDs Jimmie Åkessons mål, åsikter och löften och
stå upp för att han inte vill bli en del av "SDs skickliga kampanj"...
...För det är ju just en skicklig kampanj som dom (SD) bedriver... En
kampanj (med risk för att upprepa Helin) som liknar precis den som en
viss herr Adolf kickade gång i starten där av 1900...
...Åkesson och hela hans sak är en riktigt obehagligt verklighet... jag vet
inte mycket om historia och ska därför inte försöka bege mig ut på
djupare vatten än jag tror mig behärska men jag vet att Hitler i början  
av sitt styre tog makten i ett Tyskland som efter första kriget blödde 
av ekonomisk kris, fattigdom och arbetslöshet... och fick till det rätt hyfsat...
(Liknande sveriges läge nu, absolut helt klart i mindre skala,
men ett gyllene tillfälle att ragga upp många av dem som skyller
sin arbetslöshet och därigenom övrigt elände på invandring)

...när folket sedan dyrkade sin ledare var saken biff... Jag tror nog inte
Tyskarna hade latjo lajbans under 2 världskriget men i den båten fick 
dom ju sitta.... (det hör inte så mycket hit)
...Vad som hör hit är att när Åkesson säger "sverige har flest våldtäkter 
i europa - muslimska män utgör en stor procent av förövaren"
hör jag i
bakgrunden SIG HEIL, Åkesson drar till med "tiotalet
terrororganisationerfinns etablerade i sverige
" då hör jag i bakgrunden
SIG HEIL, och när det gode Jimmy avslutar med "att göra allt som
står i hans makt för att stoppa
muslimer i Sverige - han vill, som det så fint heter "stoppa trenden"
då hör jag alla hans härliga anhängare brista ut i ett hejdundrande
gemensamt SIG HEIL... otroligt läskig och obehaglig tanke... 
...han är smart också, ännu läskigare... För mig hade det varit okey om 
Jimmy och hans gäng hade kört sin verksamhet i något garage nånstans
i Sverige, 5 - 10 pers, lira lite bordshockey och sedan ägnat nån timme åt
att stå där framför spegeln som sin idol och gjort några shyssta sig heil...
...Men nu kommer det... det jävla sjuka, det är inget garage... det är
förmodligen, inom en snar framtid rätt in i riksdagen... så om jag får leka
lite med tanken så kan det om 20 - 30 år vara jag som tvingas göra det
som Natzityskarna gjorde för Adolf i lite annat tappning bara... Vi från
Sverige (eller vår ledare jimmy) har bestämt att vi ska dra ut på en  
rajd och utrota alla muslimer som finns i världen... tanken är läskigt...
...jag hoppas att Janne står på sig och vägrar låta Sd få ut sin Natzi
propaganda genom Aftonbladet, det gjorde ju inte fittorna från tv 4... nä
dom tog gladeligen emot några miljoner och kablade ut... Fyfan!
...Nä, det är som sagt bra läskigt att vi har en lighthitler mitt ibland oss
som bara väntar på mera makt (precis som Adolf) för att sedan slå till...
...En sak som jag undrar över, engligt Sd är det inte aktuellt med någon
fom av Rasism/nazism eller antisemitism inom deras ramar... men jag
antar att 98% av rösterna som kommer från just den gruppen människor
är hjärtligt välkommna (2% gamla gubbar som tyckte det var bättre för)
...Nä Jimmy, det måste ju kännas som att torka sig i arslet och sedan
använda samma papper att snyta sig med... och kanske skulle du göra
just de, för då får du ju den där lilla bruna mustachen under näsan,
precis som din stora idol... Så folk som blundar för det uppenbara
faktiskt kan se likheterna...

Far out .  

...Kanske borde man försöka uppföra sig mer vuxet när man skriver
om något sådant här pass seriöst... jag vill bara säga att jag menar
fullständigt allvar med vad jag skriver...
...Kissies blogg är inte ett problem, SD och Jimme är ett....
Tänk på det, det är jävligt viktigt...

Kommentarer
Postat av: Sulan

Heil Lindh..

2009-10-19 @ 19:55:57
Postat av: köng

bra skrivet bror! gillar ditt plötsliga intresse i politik. Det är just det är som gör att ALLA måste rösta. Även om det är blankt så vi slipper dessa IQ befriade människor i svensk politik..Ella for president!:)

2009-10-20 @ 01:06:57
Postat av: peja

köng!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback