Far out -


...Gruvan, tolvtiden, tick tack, tick tack... huvudvärken
knockar mig totalt... hörde eko direkt ur min egen skalle,
slog av på allt och lytfe inte ett finger i onödan...
Idioter, fiskar, luffare, en och annan cool snubbe passer-
ade... någon dans på rosor blev det aldrig tal om heller...
Mitt gymkort på tk har precis passerat bäst före datum så
oktober ut hade jag tänkt springa en hel del, ut mot hamn-
en, vidare ut efter prinsens stig men det finns krux, fattar
inte vart mina nikeskor tagit vägen? det är ju helt sjukt att
man fortfarande tappar skor? man undrar, hur fan är det
möjligt? är det möjligt? uppenbart... så alltså, inget gymkort,
inga skor... det går inte bra nu!
...Efter en tids träningsuppehåll får jag lättare dille och bryter
av saker ur vardagen, slutar totalt med cola och dricker bara
limevatten, avslutar allt chips och skit, äter bara skalade
morötter... jag blir allvarligt rädd när jag får huvudvärk för
fan huvudet måste vara med en känns det som...
...Tar min hårtork (som sällan numera används till håret) och
crashar ner i soffan under täcket och blåser... min sönder
frysta kropp älskar det... eftersom mitt underhudsfett bara
uppnår 0.76 standardprocent, händer och fötter drabbades
hårt under lumpentid och skidkarriär så fungerar torken som en
värmepistol, det är grymt, du borde prova...  
...Det är Fredag, klockan 22, Bourne Identity - så vitt jag kan
se är det inget speciellt annat som känns sådär jätte viktigt på
burken... AH FUCK ME! 03.20 - tv 3 Mad Max2 - road warrior..
en riktig klassiker, gäller bara att nå dit också...
Showen rullar på...
Far out .

- Cum propris suis alias volat ...
För att jag är fri..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback