Far out -


...Zzz
...helt paj just nu, en riktig sjuk dag nere på varvet... alla
människor som bor i Halmstad kom på besök, folk älskar
min klocka och mitt kors runt halsen, ibland tror någon att
man är religiös eller så... Well, I believe in something....
...Förstört trött just nu...
...Jag liknar mig själv vid storebror dj från Daddy dj om
någon mins? han som är så magiskt slut efter sitt nattpass..
...brorsan ringde och väckte upp mig...
...Nu, öppna en påse lantchips och hälla upp cola...
...jag får ett bra rus av att sätta näsan precis vid korken
och dra in kolsyran rätt i hjärnan, så sjukt...
...Pokerstars och cola från ett sugrör, låt mig vara nu...
ge fan i min karma...
...Take me to higher ground...

Far out .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback