Far out - Brown spot


...tummen upp!
Bananrepubliken skickar mig prylar som jag
gillar, vassa prylar... sweet!
En soft förmiddag nere i gruvan förvandlade 
hastigt och jävligt olustigt dom sista tre timmarna
till en enda lång fight mot medelåldersspånet i staden...
...betänk då att det är kunderna jag snackar om haha..
jag ser mig själv som det levande beviset...
...slå upp "Fel snubbe för arbetet" i ordknuten så får du
upp den här bilden på mig... heck ye!
...Jag måste bara bort... min sista dag ska gå till historien...
Det ska inhandlas en påse åbro 7.3, en kvart cleant och
tre Arboga 10.2... därefter sätta mig utanför gruvan
med gänget, dra en highfive med Pålle, sno en cykel
med Valle och avsluta (knackpackad) det hela med
snickarbrallan i Nissan, 100 meter frisim...
...The eagle has left the building..
Manãna ...
kände att jag drömde nu...
...tillbaka till tvättstugan!
Have a good one!


Far out.


Kommentarer
Postat av: peja

nu får vi se till att det börjar hända grejer.. så less nu

Postat av: Elin

Haha!

2009-10-10 @ 18:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback