Far out - Folks

...Yo folks! vad händer? Min helg var en fet jävel alltså... kolla in!
Lör:
16 - 00 Fotboll,
Sön:
12 - 00 Fotboll
Sammanfattningsvis alltså 12 matcher (alla matcher jag såg + zapp)
och 20 timmar fotboll...
Bäst: Sevilla - Espanyol, (Matchen slutade 0-0 men jag kan aldrig få
nog av att se Sevilla lira, enligt mig finns det inte ett lag i världen med
samma offensiva bredd, avslutar med att säga det, Renato är ett geni)

Bajen - AIK,
(2-1 gnaget, riktigt bra match, hoppas hoppas nu att det
räcker till Lennarts sockerskål, AIK ut i europa
)
sämst: Pool - United, (Va verkligen besviken efter matchen, mest för
att Liverpool var så bra, bättre än united... världens bästa striker heter
Fernando Torres
)
.....
Vad nu? Sticka och sola, heck ye!
...Jag och Brorsan har en plan, Luucky!

Far out .

Kommentarer
Postat av: peja

aa sevilla har sjukt fin fotboll, tears in the eyes som den gamle fredde granberg säger. jag njuter sjukt av att liverpool och united förlorar, men njuter mer när united förlorar och dessutom är samst! kang! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback