Far out - I feel sure I've been here before

...Visst fan är det så?, jag är säker, jag har varit här förut...
I feel bored
Just like my friend
We talked about the wasted years
And how we'd pretend
...
Ja, ibland snacka vi om back in the days... knappast wasted
years
men hur jävla härligt det egentligen va...
För övrigt så är det en jävla magisk låt...
...Skönt att veta att man går mot något grymt, det kommer
hända... måste bara ta dom här hundmånaderna sept - dec...
det är höst, Joel har dragit väster ut, jag kommer inte kunna dra
hem i slutet av sept och klättra i berg med Hamre, man driver
runt, ganska planlöst och det ända man vill är att hänga i Sulans 
lya och bara garva åt allt...men ändå, som Lejken skulle ha uttryckt
det, helt okey...
...Det är Fredag, om man skulle ta sig upp ur sängen, åka hem och
göra lite frukost och sedan hinna till Tk innan kneget...
...snackade lite med min bror nyss och vi kom fram till att 12-ans
används alldeles för lite, så om du bror laddar så tar jag mitt
baseball trä, lägger det över axeln och så ger vi oss ut på turné...
...showen rullar på...

Far out .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback