Far out - Micke Nilsson är kompis med morgan och kungen är köng


...I storstan bestämde vi lantisar oss naturligtvis för att
försöka oss på en highfive med Zlatan eller i bästa fall få
slå en knoge med Lagerbäck....
Slog oss ner på (favorit i repris) ett litet hak, Joel och
Viktor som är två häftiga grabbar drack öl, jag drack så
klart briska med is och lime, (jag kommer undan) antar
att jag alltid kommer vara läskpojken...
i förbifarten (precis som Joel förutspått) spottade vi både
Kongo, Elmander och Dorsin (!) inne på Grodan, förmodligen 
snackade dom gamla gårdsminnen, från den tiden då dif var
så magiskt bra och Stefan Rehn gjorde lite vad han kände för... 
Kim var propert klädd, france mano france... 
Zlatan...?
Att sitta och dricka briska och snacka storslagna drömmar 
och planer är bra... 
Vi garvade och drömde... entourage brorsan och brorsan... 
Det häftiga var när vi träffade på kungen, precis efter att vi 
traskat ut från ett litet kom mannen... 
kungen är grym, han var fan snabbare än alla sina gorillor och
i cirka tre tiondels sekund tänkte jag att vafan, undrar om 
Karl bjuder på en knoge med flipp? (som vi coola gör)
Efterår gick det ju inte att undvika det självklara... 
Kungen är fanimej köng (kung med Ö) på riktigt... 
-jag e fan köng
-Karl, vad ska du bli när du blir stor? -Köng...
-Kungen är köng
sjukt roligt... 
Avslutade dagen med bio, (Baksmällan) jag är lessen grabbar
men mitt betyg blir - se den aldrig någonsin... 
jag skrattade exakt ingen gång? jo, bilderna i slutet var lajbans...
Joel sover hos Lisa, jag och bror tog underjordståget hem till
Ida, nu softar vi på soffan... 
Alla dagar borde vara som den i dag... 
...det går rykten om att Fejen dyker in i morgon... mera rulltrappa,
mera snabba människor... heck ye! 

Far out . 

Kommentarer
Postat av: JB

Men köööng!

2009-09-03 @ 23:16:53
Postat av: Pelle

Fatta att kungen dragit i en hel jävla burk daxvax i skallen före den bilden togs... :D

Postat av: peja

kg är sveriges kööng!

å baksmällan är fin, du kan inte inte ha skrattat åt den :P

2009-09-04 @ 15:44:04
URL: http://pejabratz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback