Far out - Friday never hesitate...

Vilken skräcknatt, kan inte förstå varför, så fort jag sover själv, blir
helt paranoid, vrider och vänder mig och så fort det knastrar i
golvet får någon slags totalövertygelse om att Jack uppskäraren
står där och är redo med sin morakniv.
Sov över vinprovingen i morse med, Pinot noir , 9-10, who cares?
Jag vet redan allt om pinot noir.
Jag ringde en gång men ingen behagade svara, safe.
Nä jag ligger kvar i sängen och har en sådan där "tycka-synd-om-
mig" stund.
Det kan innebära att man (som nu) lyssnar på Ain't no love och
undrar varför man måste hålla på att truga för någon dåre på
blocket för att ha råd med mat. And I'm here eating up the boredom
On an island of cement.
Ja, jag är här och äter upp ledan på en ö av sement, kul.
Men jag ler, jag sipper iallafall fira hejdundrande alla loosers dag på
Söndag, tänk all vonda haha, fan vad elak jag är.
Nu, för att riktigt skaka om min totala bitterhet och strö lite extra salt
i mitt feel sad about myself moment (ge fan i min karma) ska jag
kasta mig ut och se på folk som "became a fan of" eller "joined the
group",
menlöshetens vägar äro outgrundliga.
Just det, innan jag sätter P för den här parodin så ska jag bara nämna 
min nya nemesis nämligen överklasstomten (man, dryga50+,skallig)
som i går, som en blixt från radarklar himmel öste ur sig en mindre
roman om vilken jävla idiot jag var och dessutom kallade mig något
så orginlet som skithög (den hör man inte varje dag). 
jag hoppas du kommer in i dag med din knäppgök,
kom igen tjockis, kom igen!

Far out .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback