Far out -

...Allt lugnt, jag och Fejen kör hårt med träning, precis det jag ville komma tillbaka till..
Inte mycket tugg om VM, skippar skriveriet om det för annars skulle man inte göra annat, men alla fattar ju ändå, vi har sett alla matcher som gått att se, analyserat allt som går att analysera, levt drömelvan 24h till fullo, alla vet redan, VM är det bästa en människa kan uppleva så jag får lätta en åsikt då, holland har helt klart överpresterat (det finns inget negativt i att överprestera, tvärt om, det är starkt som fan) sig fram till final och det blev tyvär på bekostnad av Brasilien, så nu tror och hoppas jag Spanien tar sitt första guld någonsin på Söndag.
Måste sova, ner i gruvan snart.  
Have a good one - Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback