Far out - Sticks 'n' stones


...Tack gud för artister som Jamie T. Köpte just hans nya album på Itunes, 95 friska kapsyler kostar det och är där någon musik som är så sjukt bra så pyntar jag lätt, ingen vill gå till jobbet utan att få någon deg antar jag... för övrigt älskar jag Itunes och hade nästan glömt bort hur grymt det är med deras store osv...
Om man bara fick höra en låt på hela året skulle jag lätt välja The Man's machine från samma album, så jävulens bra så du hajar aldrig....
...Nä nu sticker jag, brorsan och Jake the snake till Råsunda och kollar Champions League, taste it haters, jag hoppas någonstans ändå på AIK, ja men vafan om dom tar sig till grupplir så har jag möjligen matcher med United, Sevilla, Chelsea, Barcelona, Bayern eller varför inte Spurs inom 25 minuter med tuben... This is the FUCKING Champions League, plz take responsibility.

Far out .
Have a good one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback