Far out -


Om jag inte går in i väggen och faller död ner så lever jag ... Alltså ska jag inte gnälla som en kärring, men det är psykiskt att ligga inne med feber (alltså jag ligger inte inne med feber, jag går till jobbet som alla andra töntar halv 6 i ottan) och inte orka träna eller ha roligt med fejen eller så... skitigt liv man lever just nu, äh va i helvete, man reser sig allt på 10 och rullar vidare. Det äckligste är när man hostar upp gult (jag menar guld som svenska flaggan gult) slem som man blir tvungen att svälja och det smakar snor eller det smakar jävligt äckligt snor, men skit i de.
Jag kollar på det här klippet istället och så blir jag jävligt lycklig, så kommer jag på hur mycket man saknar fotbollen som man inte har en chans till att spela för att man va dum i huvudet för två år sedan och trodde man va något, fan man blir nästan tårögd, patetiskt vafan, jag skiter i det här nu, dra åt helvete med allt, det mesta... stick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback