Far out -

...Nu är det över med mig, det har svidit i ögonen hela veckan, en sjukt dag nere i gruvan och vid några tillfällen funderade jag helt ärligt om inte gud tryckt in alla jordens tokdårar, knäppgökar och stenar rakt ner i schaktet.
...ibland undrar jag, finns det en möjlighet att jag kommer bli som alla zombierna... kommer jag sakta men jävligt säkert passera gränsen.. jag kan inte se det, jag hoppas inte...
...Fejen är tydligen på familjekryssning? sweet ..
I morgon ska jag och Sofie fira midsommar, traditionsenligt så klart med grodorna och sillen men eftersom jag inte är någon bärs och snapskille så kör vi mer på rosé och rotari... sweet!
...På Onsdag ska jag och Johan kuska in till ambasaden och fixa visum till Tanzania, undrar om jag har någon mera spruta att ta? tror inte de? ... " Me no speak aferikano " .. Det finns inte direkt några problem när man tänker på att det snart bara är en månad kvar av hårt hackande innan augusti, easy street och den stora båten hem...
...Fredag, Lördag, Söndag.. tre dagars frihet, Midsommar i morgon, renässansfest på lördag och England - Tyskland på söndag, du gud som är i himlen snälla låt England passera gå denna gången och låt Wayne bevisa att han har " Just Enough Education to Perform " ...

Thanks for reading - Have a good one!

Kommentarer
Postat av: Kasparalva

Looks good! Many thanks, Thanks much!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback