Far out - Moving on not touching ground


...Senaste från Renässansen, Fejen har skaffat cykel, viktigt som fan..
I övrigt lever vi VM 24 timmar dygnet och vill inte direkt ändra på det, det är precis som Peter sa, VM är större är livet, fyfan vad jag njuter.
...funderade ett tag om vi skulle lista in oss i kväll men man vet ju hur det blir och vi har redan knäckt äppelröret så den idén blåste bort lika snabbt, jag fixar ingen stress, det ända jag vill nu är att sitta här med Fejen och dricka äppelrör och se fotboll så det får bli strax-efter-tolv tuben in till stan i stället...ge fan i min karma.
...Har dragit upp en lösare reseplan också som skulle se ut typ så här, Kenya 11 Augusti - spik, sedan skulle en vecka charter sitta fint i slutet av aug med innan hösten, kanske Egypten eller Cypern.
Vidare försöka hinna med två fotbollsresor, en till Manchester med farsan och Viktor och Jonas och sedan en med alla pojkarna till antingen Rom eller Milano eller Tyskland skulle vara soft.
I slutet av November sticker jag och Sulan med Pelle till Thailand om det vill sig, jag skulle annars vara riktigt sugen på västindien i Februari.
Sedan är det sikte på tre veckor Frankrike i Maj nästa år och det skulle vara så sjukt roligt om det blir av och till hösten vill jag sticka med brorsan som missar Kenyaresan till Kapstaden.
Nu håller Fejen på med pytt, vi firar VM med guldpytt och Äppelrör haha, just nu bryter vi dock av med lite rosé, fan vad jag älskar det här livet, vi har inte ett ända krav i världen.
"jag och Fejen satt där på taket och kände oss som fria män, fan vi kunde ha tjärat taket på vårat egna hus, vi var herre av allt som skapats" / Ellis Boyd "Red" Redding
Fan så bra film och jag tvekar inte en sekund på att klämma in den frihetsfrasen från den bästa scen som någonsin gjorts i mitt liv.

Peace in the valley.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback