Far out -

Jag måste ta mig ur facebook helvetet, högen av imbicilla fåntrattar
radar upp sig och jag blir lika illamående som vanligt.
Men jag är glad för din skulle farsan, jag vet att bandy är din gren.
Kontrasterna inom europeisk fotboll på toppnivå är ganska okey dessa
dagar, med en japan från Holländska div 2 har CSKA tagit sig längre i
champions league än vad Real Madrid har gjort med nyförvärv för
närmare två miljarder till denna säsongen, sug på den polkagrisen.
Fotboll är inget annan än en ända stor tillfällighet, det är därför som
du inte kan livnära dej på stryktipset.
Länge leve Tobias Grahn.


Kommentarer
Postat av: peja

haha, jävligt sant det där med tipset :P jävel å inte ringa upp btw :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback