Far out -

Jag har alltid haft en talang, att (precis som Bilbo) vara riktigt bra
på att sno saker - nu stjäl jag internet av någon snubbe här i vårat
hus...
Riktig drygfylla i går varpå gästerna (Sarah och Maria som va lika 
festintresserade som jultomten på midsommar, Maria härstammar
för övrigt fån det natursköna Härnösand) till hundra procent vill
lämna efter cirka en timme...
Åkte ut till Söder, träffade brorsan, köpte mat, va allmänt över-
dryga och åkte hem igen, träffar riktig tomtebrud hemma i Mörby, 
hon tyckte vi va osköna - vi tyckte att hon va ännu mera
oskön när hon fasnade i spärren vid T-utgången, Awesome!
kommer hem - däckar.
Nu är vi i gång på riktigt.

Far out.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag lovade att kommentera. Vet dock inte om jag vill efter den där grova felstavningen...

2010-03-28 @ 22:43:34
Postat av: Pär-olav

En gris, en ko en Alftaboh?

2010-03-28 @ 23:01:43
Postat av: Sarah

Mattias Andreasson!

2010-03-29 @ 09:35:22
Postat av: peja

haha, hjältar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback