Far out - One love


...Kåmark, Lundh , Hussfelt och Ekwall, en perfekt komponerad panel, fotbollskanalen europa är min drog, thats it. Jag är inte mycket av ett fan egentligen, jag älskar fotboll, jag älskar Sevilla, jag älskar Manchester United, jag älskar Real Madrid på ett vis, jag älskar Zlatan på ett annat, jag älskar Gonzalo higuain, jag älskar Anders Svensson för att han är så jävla bra, jag älskar Allsvenskan, jag älskar Leeds, jag älskar Champions Laegue, jag älskar Jesus Navas, jag älskar Negredo fast han alltid är utvisad (ibland hatar jag honom), jag älskar Diego Forlan, jag älskar Zlatan igen, jag älskar Christiano Ronaldo för att han är precis lika bäst i världen som Messi som jag också älskar, jag älskar Mata-Silva-Villa, jag älskar att det snart är VM, jag älskar Maradona fast han är knäpp, jag älskar Erik Niva, jag älskar Tobias Grahn jag älskar Gareth Kush, jag älskar Wayne Rooney, Jag älskar Ashley coles fd hustru, jag älskar Bollnäs GIF, jag älskar SävstaÅs, jag älskar Vikingavallen och närmast mitt hjärta Vallsta IF.

...Det finns bara en religion.


Kommentarer
Postat av: Frida

Exakt så ska fotboll älskas, rätt inställning! :)

Postat av: peja

deli, FAN JAG ÅT DÄR IGEN! delidelideli, pizzan är klämd!

2010-05-17 @ 10:22:57
URL: http://pejabratz.blogg.se/
Postat av: Sulan

fan va du älskar hela tiden, är du Dileva eller?

2010-05-26 @ 21:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback