Far out - And no matter what I say say or do


...Sick dag inne på kneget i går, 14 timmars guldhackande nere i den djupaste gruvan och efter det att man fått en glimt av sommarschemat känner jag att fan, man stannar upp och inser att jag ska sitta tiden ut med vetskapen om att en dag kommer det vända, en dag - easy street.
jaha, seize the day som man säger, va sugen på att sticka till Söderstadion och se bajen fast eftersom det blir derby på Råsunda i morgon med brorsan och Jacobo (ett läge - blåköret) så körde jag och bror ett topptips istället och ser matchen hemma.
Jag undrar just vart analytikern tagit vägen, tänkte lägga upp ett förslag om tacos och ett par matcher från renässansssoffan och efter det döda Lördagsnatten med första säsongen av californication, entourage eller så, det känner jag för.
Nä slutligen, till alla skelett och dödingar, till alla haters där ute, det finns bara en Zlatan Ibra, för mig är du det närmaste gud man kan komma, det skulle vara magiskt om du tystade ett par idioter i kväll på El Madrigal.
Thanks for reading - have a good one .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback