Far out - Jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut

...Nu är det lunch, och som den multiman jag är så sticker man till bibloteket och surfar, fyfan vad lök. Jag noterade att dem hade dunkat upp en mobil hamburgegrill lite sådär strategiskt placerad utanför firman där burgarna tydligen kostar 30 bagis, jag tar två på vägen hem.
Det senaste från Renässanssoffan är följande, i Söndags varvade jag och Fejen Silent Hill, det krävs alltså två gubbar för uppgiften och det går till så att jag står för dosan i nävarna och fejen sitter bredvid med papper/penna och analyserar och räknar på dem olika chifferena som man måste komma runt, man kan säga att jag har kraften och Fejen står för hjärnan.
I övrigt händer följande från Renässansen, jag spelar tv spel, äter mat, facenördar och läser aftonbladet på nätet, Fejens huvudsyssla är att spela FM, dricka kaffe, äta småkakor och då främst den nya helveteskakan ballerina kladdkaka samt läser Aftonbladet rent fysiologiskt.
I övrigt slår vi varandra på axlarna, sjunger kryptiska sånger i form av att sätta in egna ord i texter, svarar med ett tyst försynt n-e-j när den ene ställer en seriös fråga, ser film, dricker te och försöker på ett seriöst vis kalkylera över hur vi ska bli svinrik på spel, jo det går, just de, vi äter Delipizza också.
...Läste en bra insändare i Metro i dag ang alla som grinar ut över att folk tydligen kan se deras otroligt menlösa facebookstatus via google, människor är så in i helvete tattiga, först ska bekräftelsebehovet ut i luften, "Nöööö", fast samma personer verkligen vill att man ska ge fan i deras liv haha, det gör jag också, ger fan i deras liv alltså, du är fan inte unik för att du har facebook, du är en lök, lev med det eller lägg ner. I fucking hate facebook.
...Burgare för 30 tydligen, jag välter två, varför inte?

Thanks for reading - have a good one

Kommentarer
Postat av: peja

d-d-d-d-deli å gifflar dååå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback