Far out - Hjärtinfarkter och Paranoia, Jag tog paus, åkte hem och läste king


Fuck dig och dina pengar, Svenne. Jag är ej till salu.
07.58,
stämplade in, 09.16 och jag lägger ner det, jag orkade inte knega mera dagar i sträck, någonstans hör jag Petters textradda "få en stroke när jag är 26 hyr snyggt e de?" och paranoid som en langare inser jag nog själv att om jag fortsätter mitt gruvarbete i dag kan det lätt sluta med infarkt och en klassisk Harlen Maguire avslutning (Maguire är då alltså Jude Laws hyggligt snedvridna rollkaraktär i en av mina favoritfilmer Road to perdition, om du som jag tycker att Jude Law är en av jordens snyggaste män och gillar hans filmer så se den här där Jude spelar en biroll som helt vrickad yrkesmördare vars stora passion är att ta foton på döda människor, helt fantastiskt snygg film ur alla vinklar, platserna, miljöerna och framför allt kläderna) rätt ner på knä, händerna efter sidorna och hakan rätt i golvet.
Annars föll bitarna ganska bra som planerat, efter jobbet i Lördags åkte jag och snake ut till Cissi för en liten final night out innan Jacob sticker till Åre (gottegris), vi drack champagne och sprit, blev dragna, åkte in till stan, dansade till 5, köpte burgare och avslutade med att paja en ketchup över hela mig själv, i tunnelbanan trodde folk att jag kom direkt från bilbomben, grymt bra kväll.
På söndagen försökte man skrapa ihop sig själv och vidta åtgärder i tvättstugan, tvättstugan är luriga grejer helt klart. På kvällen kuskade jag med Fille till Cosmopol och vi kastade oss in i en turnering, jag hade bra flyt, 80 pers va inblandade och både jag och herr Näsman hankade oss fram, till slut ställde jag mot mister river (en jävligt lökig hårdrockare, totalt layd back va han, riktigt skön) och fick lämna som 11:te gubbe, Fille åkte efter mig på 10:de så vi skötte oss ganska snyggt.
Måndagen hade Seka provning, vi körde vita söta och jag va nära att kasta upp vid ett par tillfällen, ett gott råd, tjafsa aldrig med en ankpaté, det va det vidrigaste jag stoppat i mig någonsin, kändes som att tafsa på ett bilbatteri, en rejäl shock rätt i hjärtat och ryggraden.
...nu ska jag sova ett par timmar innan Blomman och Adam kommer hem, sista kvällen i Mörby, vi ska spackla något hörn och städa köket bara så kastar Ribban tillbaka våran deposition yippi! 
...Vi tänkte avsluta, eller i alla fall hedra våran tid som Danderyds två felande länkar med pizza från Deli och kanske fäller man en tår eller två, någon kanske drar en dikt som han eller hon skrivit eller något avslutningstal, den som lever...
Det är förresten konstigt att man inte tröttnar på Aviciis, den är över allt den bromance, man gillar ju videon och jag kan se lite av mig själv i den prästen faktiskt. Jag har den som väckarklocka också, det gör det nästan behagligt att vakna, jag har skärt (skurit jag vet) den så att den börjar precis vid ecotunneln och bongoklappningarna, gör det på dirken du med, awesome, Adjö!  
Far out .

Kommentarer
Postat av: ungman

Glöm för faen inte bort att bolljäveln inte har någonting alls på planen att göra!



=)

2010-12-12 @ 20:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback